Influensa tider??

Godmorgon på er.

Jag ä uppe med tuppen..
och dricker mitt morgon kaffe, redan fredag.. vad fort dagarna springer i väg.

Jag har verkligen inte varit en bra bloggerska de här dagarna..
Har inte haft ork eller energie.
Jag hoppas att de vänder för jag är så trött på att må så här.

I går var de jobb.. Skönt att ha de dagarna att komma i väg och fyllas på med energie och glädje från andra xtravaganzare, och så kom ju supersnygga Jenny dit och fick ett glädje besked på vägningen.. jätte grattis till dig..


jag la ju ut mina gamla kläder på tradera och de auktionerna går super bra.. har tjänat i hopp en hacka.. de är alltid kul.
Då kan man uttnyttja dem pengarna till massa nytt sen.
Jag tror jag inet ska handla mera kläder tills jag är i mål.
Antar att mycket av de nya oxå får åka ner i traderas internet butik eftersom jag har kilon kvar att tappa..
Halvfarten går bra..
JAg har inte Looosat så mycket dock, men de kanske har med  att jag frossat mörk choklad och nötter mer än vad man ska under den här förbannade mens perioden som tack o lov är över..
sen har de ju vatt Johns personal fest med god mat och vin.. Så att man kanske inte loosat så mycket har en bra förklaring.
Men men nu är festligheterna över för ett tag.


Nu har jag ju bara haft mina morgonpromenader och hemma träning, men ska öka på de nu.. känns som de har kommit till en bra rutin att man nu kan lägga in andra pass..
Jag ville inte ta på mig för mycket till en början utan starta med liet i taget.

Joggningen måste jag förbättra Vårruset är ju snart om ett par månader.. sak jag klara av att springa utan att Erika ska behöva ha Zeldas koppel runt min hals för att jag sak hänga på så måset de tränas mera..
de var ju askul att jogga.

Den här helgen blir lugn.. jag sak bara ta hand om mig själv försöka styra upp veckans mat intag och träning..så jag har rå koll.. :)

Allt handlar ju om bra planering  haha..

Men nu ska jag läsa bloggar..

Mångaa kramar på er så länge..


Min jobbar outfit..

Min supersnygga mamma och syster.. lika som bär är dem på denna bild och jag verkligen älskar denna..
Snart blir mamma mormor och bella mamma igen.. och jag MOSTER längtar så jäkla mycket

Kommentarer
Postat av: Lena

Vad har du för användarnamn på Tradera? Skulle vilja kolla in vad du tar för kläderna, har massa finare kläder här att sälja men jag har inte kommit mig för att göra det. Detta för att jag inte har någon aning om hur jag skall prissätta dem...

Kramar

2009-02-13 @ 12:34:24
URL: http://zitalena.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0