Hipp hopp..

hej på er..

Kan ju säga att jag inte kom på nån rolig rubrik och vart hipp hopp kom i från vet jag inte.

Sitter här och yrar känns de som.. usch vad segt det är att må så här.. man är inte SJUK SJUK men inte heller piggelin.. ohhhh.. Var i alla fall på Media mark i dag med John och hans bror.. vi skulle inhandla ett nytt tangentbord till Johns data.. Jaghade räknat med ett dyrt tangentbord.. men så stannar han till vid ett som "endast" kostar 399:- jag blev överllycklig fan vad sköönt han har fattat att allt inte behöver kosta idiot massa..

Hursomhelst så går han vidare och tittar mera.. börjar ställa frågor till han den där som jobbar där som plockar fram jordens minsta tangentbord med lock osv.. 1599:- hmm för ett jävla tangentbord..
Sen får jag lyssna på hur praktiskt de där lilla tangent bordet är.. och hur smidigt det är att de inte kommer att ligga i vägen och förstöra den fina vyn i vardagsrummet hmmmm..

I alla fall så handlade jag en toast och våffel järn eller vad de heter från disney, de var så fint såd e ska fisen få när hon fyller.. så kan hon äta mussepigg våfflor eller musse´s varma mackor..
Jaja..

Sen blev de storhandling..
Jag var vid de laget både yr och kallsvettig.. halsen dunkade.. (jo den dunkade)
Och allt var fasiket förjävla jobbigt men jag genom led mig de.. och kom hem..
Slängde i väg ett mail till Xtra om inställd grupp och la mig och sov..
Vaknade i alla fall ganska nyss så nu ska jag ta och hälla i mig en varm kopp te.. synd att det är så mycket socker i honung.. o halstabletter har jag inga hemma..
det blev ingen whiskey i går.. bara en massa vitlök att jag har gett john full förståelse till varför han inte pussar på mig i dag.

Sen ska jag soooova för i morgon ska jag jobba och då ska jag vara på allerten.. de har jag verkligen bestämmt.. så alla jävla baskelusker virusar eller vad fasiket det är som gör min kropp till en säck potatis.. gooo away.

Hoppas ni alla har det bra måååånga kramar

Kommentarer
Postat av: Soulsister

Krya på dig söta du!



KRAM

2009-02-24 @ 04:26:43
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Lena

Hoppas du mår bättre snart! Skickar massa krya-på-dig-kramar!!

2009-02-24 @ 05:43:24
URL: http://zitalena.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0