H.E.A.T sjukt bra låt..

Fasiket vilket bra program de var i dag och då pratar jag naturligtviss om melodifestivalen.

Jag bara råälskade Heats låt 1000 miles, men även kakor o bönors låt what if..
Måns låt var oxå super och mina gamla favoriter lili o sussi var fortfarande lika bra som då.

men jag måste ju faktiskt säga det att HEATS låt var grymmast och jag verkligen diggade varenda ton som kom ut, önskade dock att what if hade mera instrumentmusik i låten för att piffa till den, på nått sett blev inte låten lika bra med bara gittar.. hade dem lagt in lite mera instrument hade den nog kommit till 2a chansen åtminstående.

Vad Markolio gjorde där har jag inegn aning om, men jag antar att han behöver synas lite nu när det var ett tag sen han glänste.. de gäller ju att göra allt haha.

Jennifer Browns låt var oxå bra, men även där saknade jag mera känsla och rytm i låten.. man kunde inte riktigt höra texten..

Efter melodifestivalen blev det film Patrik 1,5, såg den när den gick på bio men hjärtat hade inte sett den och de är en film jag med glädje ser 2 gånger.

Men nu ropar sängen mitt namn.. eller soffan.. fudnerar på att sova där eftersom John prompt ska se nån clintan film nu.. och jag är inte redo att ge upp alla hjärtans dag ännu så jag passar på att somna brevid min blivande..

ne nu sak jag och min musik analytiska hjärna lägga mig jobb i morgon som sagt var.
Sen blir det nog en kvälls långis och på måndag är det jogga som gäller.. fudnerar på att gå ner till gymmet och köra lite styrke oxå.. man ska ju öka när man fått in en rutin. :)

kram på er igen..

Kärleks kavalkad följer..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0