Grupp och morotsfrossa

Hej på er, nu har jag vatt hemma ett tag, hade grupp på xv sen var det att bege sig hem för att hacka lite gurka paprika och morötter till kvällsmål..
Sååå gott att "marinera" morötter och paprika och gurka i pressad citron (eller citronpeppar eller båda för smaken skull) Sen hälla äppelcider vinäger eller balsamvinäger över.. låta det ligga ett tag i kylen sen ta minikesella och lite havsörtsalt eller nån annan god ört krydda (salladsmix är min favvo) och diiiipppaaa.
det var supergott och man blev mätt och belåten.
perfa mat till kvällen som oxå bestod av american idol.

Åter till Gruppmötet, de var trevligt atts e alla människor som bara blir mindre och mindre för varje gång man ser dem.
ganska kul faktiskt att se den enorma skillnad, har en sån jäkla rolig grupp.. en hel bunt av galningar haha.

I morgon är det träning som står på schemat.. blir en timmes promenad sen tror jag att jag ska köra lite gym på XV om tiden hinner med.
Ska jobba i morgon kväll så jag hoppas att jag hinner klämma in alla planer jag har under dagen.

I dag såg jag mig själv igen i tidningen.. känns skumt att se sig själv där som en stelbiten leendes figur skumt men samtidigt mäktigt och självklart är man stolt haha..

Ne ni om man ska ta och sova lite..
Försöker att få bella få igång sina värkar så jag får bli moster igen.. nu var de ju ett år sen man hade en liten nyfödd systerson/dotter i famnen..
Då var de ju iofs bellas då med..

Ne ni nu ska jag avsluta detta blogginlägg innan jag snurrar till de rejällt nu ska jag ägna mige n stund att läsa bloggar..
Kramkram

Kommentarer
Postat av: Soulsister

Gott med grönsaker o dippa :)

Spännande att bli moster igen! Min systerson fyller 1 om 2 veckor, ska bli sååå kul att få fira honom för första gången :)



kram

2009-02-10 @ 05:17:19
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Lena

Bra tips på dipp, skall testa det sen. Det var länge sedan mina syskonbarn var så små, nu är de 18, 16, 14 och 10... Brorsans yngsta fyllde 14 igår. Kan inte fatta var tiden tar vägen. Brorsans äldsta tar studenten i vår! Fatta hur gammal jag är då!! Hur mycket är det du har gått ner nu? Det var länge sedan man såg någon vägningsrapport. Hur går du ner på halvfarten? Kramar

2009-02-10 @ 06:06:52
URL: http://zitalena.blogspot.com/
Postat av: Anette i din grupp

Ja, jag tar väl åt mig som en av galningarna i gruppen då..... ;)

Kul att du var med!

Jag kommer och tränar imorgon, kanske ses vi då?

Kram

2009-02-10 @ 20:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0