Give me power

Hej på er.

Super tack till alla kommenater guud vad glad jag blev.

Orkade inte släng ai väg ett blogg inlägg i går, efter jobbet var jag helt död, de gick bra att jobba eftersom de är så himla kul så orkade man hålla ut.. de var riiiktigt kul igår speciellt när jag ser Lotta komma in i dörrarna..
Jag bara stirrade, kopplade inte att det var hon innan jag nästan skrek ut "vad duuu här" hon hade i alla fall anmält sig dagen innan och satte i gång med detsamma.. sååå kul.
Nu har man rätt många av sina fina vänner kämpandes..

I alla fall..
Nu har jag sett bilden på Jennifär som bebis ska heta.. supersöt.
Är dock rätt ledsen nu när jag inser att jag inte alls är bättre i dag utan sämre.. mina halsmandlar är som 2 kokta ägg skallen dunkar och jag är så seg.
Jag brukar sääällan bli sjuk sjuk.. jag klagar rätt ofta på skallevärk mag ont pms och nack värk, stel och yr.. Men sjuk sjuk blir jag sääällan.
Så varför just nuuuu??
jag vet ju att jag inet kan kolla på bebis när jag är sjuk.

Så i dag ska jag ta mig en tur till apoteket.. Iprem Echinaguard, vitaminer, baffucin och allt annat som kan få kroppen snabbt återställd.
Jävla influensa..
Dessutom jobbar jag i morgon igen och de vill jag INTE missa..

Sen vill jag träna massa VÅRRUSET ligger ju inte så långt fram i tiden..
Hoppas att ni alla har anmält er.
Guuud vad kul de ska bli.

Ne nu ska jag ladda ner en massa filmer lägga mig igen..

Puss o kram.


Kommentarer
Postat av: Soulsister

Men stackare! Hoppas du snart kryar på dig, o va trist att du måste vänta med att träffa nya livet :) Men den som väntar på nått gott....





KRAM

2009-02-25 @ 09:45:19
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Kicki

Visst är det kul när man inspirerar folk man känner att gå samma väg som en själv!

Krya på dig!

2009-02-25 @ 19:22:22
URL: http://minavardagsbestyr.blogspot.com/
Postat av: Hanna

Krya på dig tjejen!!

Hoppas du snart blir bättre.

kram

2009-02-25 @ 21:09:35
URL: http://hannasviktigaresa.blogg.se/
Postat av: Lena

Krya på dig så att du snart får träffa bebben!! Kram

2009-02-26 @ 08:45:11
URL: http://zitalena.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0