Vår sola..

Hej på er..

Klockan har inte ens passerat 08,00 och jag dricker min kaffe shake och är uber pigg..

Vilken underbar dag de var i går, man bara fylldes av vår känslor sååå underbart.
Mötte upp svägerska och syster och goda grannar nere på gården för lite frukost klubb (vi brukar vid soligt väder njuta av solen och kaffe och färska frallor) Dock blev de ju inga frallor för mig men jag njöt ändå.

Hade planerat att träna men, solen och vädret gjorde att jag använde mig av naturen som hjälpmedel och mina ben..
Så det blev promenader och lite fotboll med min söta vad man nu kallar sin snart blivande mans systerson haha..

En sväng på stan blev de med, shoppade nya solglasögon och sling medel, men jag somnade i soffan och vaknade för sen och för seg för att lägga i slingor får bli i morgon i stället för i dag har jag fullt upp.

Ska ta en långis snart sen ska jag städa och vika tvätt och sen ska jag till läkaren sen ska jag ha Lilla Oliver i kväll, superkuuul vi ska mysa och busa massa..

Men nu ska jag fortsätta dricka kaffe läsa bloggar och bara njuta av en Torsdags morgon.

Kramar på er..


Sam och Ragge mös i solen..


Hjärtat lånade mina nya brillos haha..


Kommentarer
Postat av: Emma

Oohh riktigt snygga brillor! :-) Guu vilket härligt väder vi har haft nu, riktigt nice att kunna slänga på sej solbrillorna då med :)



Ser dig aldrig på XV! Jobbar du nåt där nu?

Kramar

2009-04-02 @ 16:12:27
URL: http://emmzasplace.blogg.se/
Postat av: Soulsister

Coola brills!!!

2009-04-02 @ 19:57:29
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Lena

Vad gott det ser ut att sitta ute i solen. Det blir inte så mycket av den varan när man jobbar :( Hoppas det blir sol i helgen!!



Kram

2009-04-03 @ 05:41:15
URL: http://zitalena.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0