Stekt..

Hej på er denna vackra fina underbara Lördag som vi haft.
Jaghar inte vatt på mitt strålande humör direkt..
Men men man måste ha sånna dagar oxå.

Har just kommit hem från Hella där vi myst med film och popcorn.. bröllops duellen, duglig att se på.

Grabbarna är samlade och har grabbkväll, dem emigrerade härifrån för guitar hero och wiie hos en av grabbsen.
Får la se när man har en lullandes karl hemma hoppas bara han orkar med barnkalas i morgon haha.

Annars har lördagen flytt på bra.
suttit och njutit i solen och bränt mig lite smått i ansiktet.. och min hy är numera lite grisrosa.

Bikini paniken ökar och jag känner att jag verkligen förtjännar att vara hyffsad ok till stranden jag har fan inte kämpat så här långt för att sitta inne en sommar till.
Nu måste nått drastiskt ske.

Jag går igenom lite saker nu.. men om jag får grönt ljus i veckan kommer jag nog köra sopperna.. då vet jag att allt är i sin ordning.
Jag veta att jag talar lite osamanhängande med de är en hel del saker jag går igenom nu..
Kan ta de en annan dag om nån är intresserad haha.


Nu ska jag i alla fall se om jag missat nått kul på Webb tv sen ska jag lägga mig och sova är så grymt trött..


 Hittade bikinin i rött oxå.. 25 maj kommer den hem till mig..
Mitt första bad datum är satt till den 1 juli då ska jag ha nått mitt delmål and thats the way it is.

Kommentarer
Postat av: Lena

Härligt att du är så beslutsam om att du skall komma i bikinin!! Bikini är inte att tänka på för mig, inte ens om jag går ner de sista 15 kg. Har alldeles för mycket slapp hud på lår, mage och armar. Men snygga shorts och en t-shirt funkar också. Bad får det bli nästa år. Ha en jätteskön söndag!! Kram

2009-04-26 @ 05:07:13
URL: http://zitalena.blogspot.com/
Postat av: Soulsister

Du glömmer väl inte solskyddsfaktorn!

Bikinin är supersnygg!



KRAM

2009-04-26 @ 06:05:13
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Veronica

Ja du...

Kämpigt detta.

Och jo jag har i alla fall 10 kilo kvar. Men då står vågen på 70 o det är egentligen för mkt oxå, så vi får se om jag orkar fortsätta kämpa då.



VÅGA VÄGRA VASSEN 2009!

Kram

2009-04-26 @ 09:04:32
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha, jävlar..ja två kilo choklad är ju en del;)..från och med nu får vi stå vid hjulet för teddybears istället...haha.



Och tack vad snällt av dig, själv känns det som att jag står stilla..har haft en rejäl svacka i veckor nu och kommer ingenstans. Himlans ångest har jag. Nu står jag inför mitt dilemma som jag skrivit om på bloggen. Skulle verkligen behöva lite råd.



Låter som att det går bra för dig måste jag säga. Tycker du gör bra ifrån dig. Och bikinin kommer passa dig utmärkt till sommaren. Du kommer nå ditt resultat! Där med basta!=)



Kör hårt tjejen! Du klarar detta!!

Kraam

2009-04-26 @ 20:19:30
URL: http://xtravaganna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0