Varning för starka bilder :)

För snart 2 månader sedan så opererade jag bort min galla (akut gallinflamation) en stor sten hade fastnat i gallgången och stoppat igen allt vilket innebar att gallan nästan var sprickfärdig.

Under 1 vecka låg jag på sjukhuset och när jag sedan skrevs ut så var jag en galla och 12 STENAR mindre, de är igentligen helt sjukt att en hyffsat ung tjej som jag bar på så många stenar, ett bevis på att jag levt alldeles för gott.

Även fast jag bestämt mig innan operationen att förändra min livsstil och hälsa (vikten) så var det trots allt operationen som fick mig att öppna ögonen ordentligt!
Tänk att jag har misshandlat min egen kropp så pass nu får det helt enkelt vara nog.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0