Oj då

Så fruktansvärrt mycket tvätt, springer fram o tillbaka som en liten (stor) nisse.
Känner mig lite lagom matt, häller i mig vatten som en tok.

Måste bara säga det att jag imponeras så jäkla myckt av folk som har xtravaganza bloggar, man läser era dagar imponeras peppas och längtar efter att själv vara den som rasat så mycket i vikt snart så ;)

Snart ska jag springa ner o slänga i sista maskinen har hängt upp lite tvätt här hemma enbart för att jag älskar lukten av nytvättad tvätt mmm underbart.

Ne ni nu ska jag fortsätta med mitt städande oh tvättande måset ju hålla i gång så jag kommer nog aldrig ha ett sånt rent hem som nu när man kämpar med xtravaganza.

Kram på er.


Kommentarer
Postat av: Thean

Japp märker på min ork, jag är hur pigg som helst och orkar med sådant jag inte gjort förr. Jag mår mycket bättre psykiskt och är inte lika moloken utan snarare gladlynt ler

2008-09-30 @ 18:21:51
URL: http://thean.bloggsite.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0