I morgon blir det viiiib

Go dagens på er.

Min andra dag med xtravaganza börjar lida mot sitt slut, i dag har jag bara softat druckit vatten promenerat och frusit som ett as.

Snart ska jag slänga mig i soffan och kolla på Ensamna mammor söker, de tycker jag är lite kul!!

I morgon ska jag till XtraV:s centra och kolla in alla träningsredskap, sen ska jag vibba och förhoppningsviss ligga en stund i massage stolarna som är omtalade.

Ska bli skönt att komma i gång med träningen så man slipper hängfett (daller).

Sara och Lojje ska passa på att köpa ett Vibbkort där så kul att ha dem där oxå. Kommer självklart att fota en massa där nere så ni som kanske är intresserade av att själva starta eller funderar på att vibba ser med egna ögon hur fräsht det är där.

Men nu ska jag ta mig en kvälls soppa, funderar på om de får bli sparrissoppa dagen till ära.

Kram på er så länge.
 Ragge (min vovve) och jag somnade ganska snabbt efter dagens lång promenad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0