Vattnet är guds gåva till xtravagnazarna..

Hej på er.
Vad kul med så många kommentarer, slog besöksrekordet sen starten i dag vad kul!
jag hoppas ni alla stannar för många roliga saker kommer att ske här inne ;)

I dag har de som sagt varit full rulle, vilket resulterade i att jag missade min ranson av vattne, framåt kvällen hamnade i en enorm huvudvärk och frossa.. låg under täcket och frös som en stock och mådde illa.
Efter ett par timmar gick jag upp kokade min choklad shake och hällde upp 1 l vatten.
Efter att shaken var slut och vattnet var uppdrucket blev jag till människa igen, så underbart skönt!
Med andra ord allt som behövdes var vatten, nu ska jag ha sten koll på vattnet.

Har lagt ner en tom pet flaska i väskan såd en alltid finns där för vart man än ska om de så är på stan eller åka o handla finns de alltid tillgång till en vatten kran, och självklart ska den vara fylld innan jag går.
Så de är dagens tips haha.

I morgon blir det tränning ska bli skönt ska prova på lite nytt kanske köra lite styrke får se vad lusten faller in sig på.
Sen blir det en långpromenad till vrinnevi för där ska jag till tandis så i morgon får benen jobba :)

Vad som oroar mig lite smått just nu är att alla är sjuka dena period, jag har evrkligen inte tid att vara sjuk så jag hoppas att baskeluskerna inte hoppat på mig.

Jag tänkte dra i gång en tävling under denna vecka så missa inte att kika in ofta för den kan dyka upp när som.

Sen vill jag bara meddela er att de kommer komma lite info om just vibb träningen, många har varit jätteintresserade av just den så jag tänkte att de kan ju passa sig bra att köra ett inlägg med den, samt lite bilder.

Ledsen för att de är så illa med bilder men min mobil är på lagning kameran har gått sönder men jag ska se till att fixa lite roliga bilder.

Kram på er så länge och sov så gott.


Den här go ungen var jag barnvakt åt i morse!!


Kommentarer
Postat av: Lena

Hej! Kul med ännu en XV-blogg, har inte hittat hit förrän nu. Jag är inne på dag 56, så jag har hållit på lite längre än du. Välkommen till min blogg. Jag lägger upp en länk till din på min sida, hoppas det är OK. Ha det gott och lycka till!

2008-10-08 @ 04:45:20
URL: http://zitalena.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0