Uppföljningens datum är visst satt.

Såg nu att uppföljningsdatumet är satt den 28 November, då är man halvägs igenom vad kul.
2 månader kvar haha.

Så kul!

För er som inte vet varför jag ska ha uppföljning så kan jag dra det lite snabbt här.

För ett par veckor sedan skickade min Eva (Johns mamma) ett mail till mig hur man kunde vinna xtravaganzas program samt styling osv tillsammans med Lokal Tv.
Jag skickade självklart in ett mail eftersom jag har gått och funderat en hel del på att börja där.

Efter 2 veckro ringde dem och ville ha en kort intervju med mig gick dit och fick veta att dem skulle återkomma med vinnaren vid 16,00 tiden.
Eftersom de inte ringde så såg jag mig besegrad av någon annan viktkämpare, men vid 19 tiden ringde dem och sa att jag var den "utvalde" Blev skitglad så klart och dagen efter så var det dags att göra en kortare intervju på fredagskväll riktigt roligt var det.
Uppföljning ska komma och nu är det satt till den 28 November så dem som vill se de klickar bara in på Lokal kanal östergötland, mera om de kommer självklart.



Här är en bild från tv programmet.

Kram kram.


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad roligt, jag måste säga GRATTIS!

Att bli så uppmärksam är en sporre! Har du den exakta sökvägen till siten? Jag lyckas inte hitta den.



Sköt om dig and keep up the good work!

2008-10-03 @ 18:46:25
URL: http://seproo.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0