Uppe med Tuppen

God morgon på er!

Jag vaknade extremt tidigt i dag, kanske kan bero på att jag sov mig igenom hela gårdagen.
Välbehövligt antar jag, min hals känns lite bättre.. iofs så har jag ju ännu inte pratat men förhoppningsviss blir de en kortis av halsvärk :)

Tisdag i dag, när jag vaknade spööö regnade de väldigt lockande att ta ut ragge på kiss runda inte.
Men men.

Så vad händer i dag då?
Jag ska fortsätta bara kurera mig och dricka massa te och bara ta de lugnt om mindre än en månad är de ju filmning så man vill ju plocka så många kilon som möjligt..
Jag som hade utarbetat ett helt upplägg för att så många som möjligt från gruppen skulle vilja vara med i tv, men så sket sig de.

Måste höra av mig till xtra så dem vet varför jg inte kom oxå.

Ne nu ska jag dricka upp min sk frukost kram

Kommentarer
Postat av: Soulsister

usch stackars dig! Låter inget vidare. Köpte XV's kokbok idag och sitter nu och bara dregglar över alla läckerheter. Kul med lite inspiration.



Krya på dig!

2008-10-28 @ 14:02:43
URL: http://www.soulsistersdiary.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0