Ullared.

Har jag aldrig varit på.
Men min supergulliga svägerska ringde och frågade om jag ville följa med.. OM JAG VILL haha.
Ska bli superkul.
Ska shoppa massa snygga smaljeans ni anar inte.. jags ak hänga upp dem på varje tom vägg jag har sen ska jag stirra på dem  tills dem sitter som gjutet på min kropp.

Ni anar inte hur jag längtar efter att få på mig en snygg skinnkavaj FIGURSYDD, svarta stupjeans och ett par hööööga stövlar med snygg klack.. LÄNGTAR fan vad jag längtar.

Som jag sa till Min älskling i går när jag insåg att frestelser inte är så svåra som jag trode de skulle vara att motstå..
Så sa jag: "hjärtat förstår du att du kommer få en smal flickvän snart, du kommer få en puma" haha.
Så himla kul, iofs så var han söt nog o svarade " men älskling jag har redan en puma" .
Det var så kul att höra han är verkligen mitt allt, den finaste på denna jord.
Och är de något jag vill kunna ge honom är att vara en flickvän som älskar sig själv lika mycket som jag älskar honom.. Jag vill kunna vara bekväm i mig själv så jag kan göra allt det där tillsammans med honom åka o bada och bara känna mig bekväm slippa skämmas och känna ångest för mitt utseende i sociala sammanhang som jag ofta känner..



Kommentarer
Postat av: Hella

Ullared ska bli riktigt kul gumman, kommer vara kaos i bilen vill jag lova =o)

2008-10-13 @ 14:57:09
Postat av: Sofia

Det är kärlek det <3

Men å andra sidan så är det viktigaste ju att du är nöjd och kan älska dig själv. Kämpa på, du gör det så bra redan!

Kram

2008-10-14 @ 10:30:51
URL: http://edomopedosmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0