Tvätt dag.

Hej hopp i morgondimman.

I dag har jag tvättstuga, låter så där måttligt roligt va.. hmm.
Syster Yster ringde i alla fall och väckte mig i morse vilket var enormt bra eftersom jag inte vaknade vid 6 när hjärtat sa till mig att gå upp.

Älskar att ha nytvättat det finns inget bättre än doften av en nybäddad säng, dessutom är sovrummet ett av de få rummen jag har kvar att storstäda i dag.
Halsen är lite bättre rösten är tillbáka nästan helt nu :)
Dock är jag snorig i stället, men jag försöker att ta det halv lugnt eftersom jag måste måste måste snart bege mig tillbaka till träningen..

Min fina vän och granne Sara skulle till badhuset i dag och busa med sina vänners barn i dag, jag längtar så enormt tills jag kan dra på mig en baddräkt och ta med mig mina syskonbarn och busa i poolen, kan inte minnas när jag var i ett badhus senast måste vara minst 20 år sedan, jag har ju alltid skämts enormt för min kropp och mitt utseende att jag har hindrat mig själv till att göra många saker..

I går gjorde jag lunlådor de blev en hel drös med lådor hann med både lasange, fläskfile, korvstoganoff, köfffärssås och teryaki.
John blev superglad och sprang omkring med gaffeln som ett barn och provsmakade allt haha.
Iofs så blev nog Ragge gladast han var i sitt esse eftersom han satt på golvet nedanför o mumsade korv och kött haha.



Mmm.. matlådor!! Snart ska John enbart få mat från xtralätt eftersom jag måste börja lära mig nya kokkonster.
Älskar att laga mat. :)


Så här fint blev det i Vardragsrummet haha. :)


John kom hem med 2 par knä strumpor till mig, han hade sett en skyltdocka med sånna så han köpde dessa i grå o svart o sen ett par i lilla grå o svart. Har jag världens finaste??

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad duktig du är som har gjort så många olika varienter av matlådeor till din sambo! Jag förstår att han blev glad. Vilken tur att du gillar att laga mat. Snart blir det X-lätt lagat hemma också vilket är bra för då blir det mer grönskare på bordet också. Jag ger min dotter grönsaker när jag lagar mat men hennes pappa är inte speciellt förtjust i grönsaker och då får hon inga heller. Tur att de får grönsaker på dagis.

Vad skönt att du mår bättre nu!

Sköt om dig du är ju så duktig, fokuserad och ambitiös!

2008-10-29 @ 09:19:43
URL: http://seproo.bloggsida.se/
Postat av: Sofia

Vilka goda matlådor, kan du inte komma hit och laga mat ;-)

Vad fint det blev i vardagsrummet, och vilken karl du har som kommer med presenter, sånt gör så mycket!

Kram

2008-10-29 @ 13:33:02
URL: http://edomopedosmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0