Träna och en massa matlagning.

Hej hopp.

Nu är man hemkommen från tränningen de blev 2 mil på cykeln samt 10 min cross (orkade inte mera än de).
Körde en mil sen var det pratstund med en annan väldigt trevlig xtravaganzare, sen körde jag en mil till.
Avslutade de hela med massage.
Underbart.

Sen promenad hem satte i gång med min grönsakssoppa mumsade samtidigt som jag gjorde lunchlåder till mitt hjärta!
korvstroganoffer och nasi goreng och rösti med fläskfile
Och nu sitter jag här ska snart ställa mig i duschen sen störta ner i soffan och bara softa och känna mig förbannat stolt över den här dagen!!!
 Nästa tränning är på fredag kanske ska börja md crossen då.

I morgon blir de ULLARED lyckades övertala john att vi faktiskt har råd med lite shooping ska bli så kul!!
4 brudar en bil och en massa jävla kackel kan jag tänka.

Ska bli intressant oh se hur jags ka lägga upp mina soppor.




Kommentarer
Postat av: Anna G

Heja på urgulliga tjej och tack för pratstunden! Det var vi som pratades vid på vaganza. Jag önskar dig verkligen lyckatill. Vi ses antagligen på träningen något mer.Kram Anna

2008-10-15 @ 19:42:10
Postat av: Soulsister

Ha med varmt vatten i en termos så ska du se att du kommer då i dig dina soppor som du ska :)



Ha det så kul i Ullared!





/Katarina

2008-10-16 @ 16:49:21
URL: http://www.soulsistersdiary.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0