Stress dag.

I dag kommer de bli en dag av full rulle.

Och den började med att jag vaknade 10,30 vilket är på tok försent.
Jag har träningsvärk i benen som ett as och de har blandade känslor dels så är man som en gummibjörn men samtidigt så känner man sig stolt.

Nästa vecka får jag köra på med tränningen så skönt.. eftersom svullnaden i magen nästan var helt borta skulle jag avvakta en vecka och de har jag gjort snart.
Så på måndag är de jag som är där och svettas lääängtar vill att kilona ska rasa nuuu haha.

Men promenaderna är jag skit bra på.. nu vill jag bara styrketräna så jag får fina armar.. de är ju bara lite mer än 1 månad kvar innan dem har uppföljning så de är klart man vill ha resultat då.

Dag 13 i dag finns de något härligare än att höra av människor hur imponerade dem är.. man fylls av så mycket självförtroende och glädje.

I alla fall snart kommer Oliver min brorson, honom ska jag vara barnvakt åt till 18,00 och efter de så ska jag ha min systerdotter Olivia från kl 18,00-23 nått sånt.
Så de blir fullt ös här ska bli skönt.

I kväll kommer även att utlottningen/tävlingen att påbörja då kommer ett presentkort värde 1400:- att lottas ut observera att denna utlottning gäller endast på Norrköpings Xtravaganza viktcenter.
Så håll ögonen öppna på bloggen där all information kommer att komma.

Nu ska jag bara vaska av mig efter långisen sen ska jag ner o hämta Oliver..

Kram så länge.

Kommentarer
Postat av: Bollen

Vad duktig du är som klarat så många dagar på helfart, jag är nybörjare så jag har bara hunnit till dag 4. Vad tycker du har varit svårast med dieten? =) Kram

2008-10-09 @ 18:55:59
URL: http://xtravaganzabollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0