Ragnar sover borta.

Go kväll på er.

Hoppas allt är bra, själv så är jag mega trött.. ska bli intressant att se hur jag kommer att ta mig upp i morgon samt klara en hel dag på Ullared.

Massa julklappar ska nog inhandlas till alla söta små syskonbarn.
Dessutom ska jag köra lite nya glas och mindre tallrikar då våra nu är mega stora, de blir ju lätt så att man fyller tallriken mer ju större den är.
Så i morrn ska jag vara smart och inhandla de.

Eftersom jag aldrig varit där tidigare har jag ju faktiskt ingen direkt aning om hur de ser ut eller vad dem har eller hur billigt det är så de ska bli riktigt intressant o se om man hittar några fynd.

Jag är lit mör i kroppen efterdagens tränning, får se hur jag kommer må fredag när nästa pass går av stapeln man kanske är helt död efter att ha varit och hetsat bland alla köptokiga.

Ne ni nu ska jag hoppa in i en dusch och tvätta håret så de hinner torka innan man ska åka.
Ska låna Johns mobils så jag kan ta en massa bilder (min ligger fortfarande på lagning).

Ragnar sover borta i natt hos min syster så de blir första natten utan min lilla bebis :)
men han kommer ha de roligt hos lollo o fisen och med katten som han verkligen älskar haha.

Kram och sov gott.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Halloj!

Jag har skickat mitt tävlingsbidrag till dig nu! Skrev det som om vi inte kände varandra så väl så det inte påverkar! Ha det så kul imorn! Kram

2008-10-15 @ 23:26:41
Postat av: Lillis

Ullared är bäst!!! :)

2008-10-16 @ 14:03:15
Postat av: Anonym

IDAG har jag gjort min första träning på XV, det kändes verkligen kanon, hoppas bara orken hänger i :)

Kramar Anette i din grupp

2008-10-16 @ 17:40:29
Postat av: Josefin

sara, har du msn eller något? kan va rätt bra att kunna få tag på dig ibland sådär.

2008-10-16 @ 20:17:30
URL: http://josefiineriksson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hoppas du haft en rolig dag på Ulla och att det funkade bra med din mat! Vi bor ju i närheten av varandra, bara några hundra meter, knappt det kanske. Världen är bra liten :)

2008-10-16 @ 21:21:20
URL: http://edomopedosmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0