Onsdagen är passerad.

Vilken Onsdag har haft fullt upp i dag, först vibba massage och sen hem fixa styra sen barnvakt åt fisen somn förövrigt älskade soppan och ville äta upp min och då måste jag tillägga att fisen är 1,5 år :)

I morgon börjar dagen med en långpromenad för att sedan vara tomt på schemat.
Om ni kollar på mina kommenatarer under föregående inläg på ursäkter hittar ni flera klockrena ursäkter som en annan xv tjej skrivit.. kan de vara så att det är typiskt kvinnligt att alltid ha en ursäkt till att äta och i den mängden?

I alla fall så inväntar jag på lite kort som ska skickas till mig från dagen som varit.

Just det min mobil är fortfarande trasig så mig når ni inte på den.!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0