Oj det är redan onsdag.

Go förmiddag på er.

Tack för alla era kommentarer åter igen..

Carolina: Min kaffe drink gör jag genom vanligt bryggt kaffe shakar chokladen i kallt vatten.. sen tar jag en liten sil och häller i hälften av koppen med shake (silen tar bort alla klumpar) sen kör jag med kaffet då oxå över silen för att klumparna löses upp sen rör jag om.. och dricker, de blir så fruktansvärrt gott :)
Att allti ha med sig en liten sil i väskan tillsammans med shaken är oslagbart.. eftersom klumparna kan ge käkvarning för en del av oss soppdrickare.

Kycklingsoppan shakar jag i kallt vatten sen kokar jag upp vatten i kastrull, av någon anledning så tycker jag det känns bäst att "tilllaga middagen haha" ställer av plattan häller i shakesoppan och vispar den tills den är klumpfri.
Äter alltid den med djup tallrik och 0,5 l vatten på dukat bord de oxå för att få n känsla av en vanlig middag.

Jag tror att de är de små sakerna som gör att man faktiskt inte tycker att de är så jobbigt, tar man bara en shake i all hast så blir de ingen middags känsla och de märker kroppen av.
Du kommer fixa detta super bra..

Och till dig Pia: visst är vi ett tjusigt par vi har bara snygga par på Täppan bara en massa snygga supermodeller kram.

Nu ringde min kära vän Ella som kommer förbi på en kaffe sen ska jag ner och hämta min mobil som äntligen är klar.. nu kan man fota lite bilder säg till om de är några roliga bilder ni vill se.. kanske hur de ser ut på xtra?
Sen blir det nog en mil på cykeln..

Kram så länge.


Kommentarer
Postat av: Anna

Du är helt beundransvärd som orkar med xtravaganza resan trots dina dippar. Jag önskar jag kunde peppa mig själv så. :-)/Anna

2008-10-22 @ 13:40:29
Postat av: Anonym

Jag gör lika dant med min morgonshake, dvs blandar den med kaffe. Nu startar jag ju min morgon med gröt kl 05,00 och dricker shake kl 09,00 (går ju på halvfart fram till nyår) och då passar det kanon med kaffe till :) Jag blandar halva åt gången....så får jag njuta extra länge av den :)



Kämpa på, läser din blogg varje dag!

2008-10-22 @ 20:10:55
Postat av: Carolina

Tack så mycket!! :)

2008-10-23 @ 00:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0