Nu har jag tränat.

Så nu är man hemkommen efter ett pass.. de blev en mil på cykeln och magövning på vibben.
Är slut i kroppen haha.. de tar ju säkert ett tag att återhämta sig.

Håller nu på att fixa lunchlåder till hjärtat.. lika bra att köra allt på en o samma gång sen kan man softa ner sig i soffan med nybörjar korsordet haha.

I morgon är det fredag skapligt fort det har gått den här veckan.. fattar inte vart tiden tar vägen.
Lördag är de 4 veckor.. ska se om John vill fira de med en bio kanske eller bowling är kanske roligare.

Var kul att träffa marima igen i dag, vilken energie den kvinnan har haha, hon har ätit sopper sen maj och rasat 64 kilo helt otroligt skaplihgt imponerad man är + att hon jobbar ihjäl sig känns de som och tränar som ett as.
Det är power..

Lördag hälsomässan jag hoppas att ni kommer och hälsar på mig haha jag kommer ha en svart tunika med xtravaganzas logga samt texten "kan jag så kan du" och så kommer jag förmodlingen flumm omkring där.

Ne ni i dag känner jag mig så otroligt duktig, så jag ska ta och diska upp lite slänga påsar invänta att vattnet kokar sen ska jag ta en runda med Ragge som cirkulerar runt mina fötter.

Jag hoppas att ni alla har hafyt och kommer få en bra dag.

kram på er.

Kommentarer
Postat av: Lena

Vad duktig du är på att träna! Jag skulle aldrig orka en mil på cykel, den som finns på gymet är jag glad om jag orkar 10 minuter på....

Nu har jag kollat på dig på TV på webben. Kollade filmen som din syster lagt upp och bläddrade lite och hittade länken till programmet du var med. Sedan bläddrade jag bland dem och hittade dig. Du är ju så otroligt söt!! (avis)... Vann du hela avgiften?

2008-10-23 @ 15:48:29
URL: http://zitalena.blogspot.com/
Postat av: Thean

Ja det är sååå skönt att ligga på tvåsiffrigt igen efter alla dessa år. Kram!

2008-10-23 @ 20:50:49
URL: http://thean.bloggsite.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0