Morgondagen med en kaffe chokshacke

Godmorgon.

Jaghar sovit som en prinsessa i dag kan jag säga vaknade en gång för en kissepaus, annars var jag däckad hela natten :)

Därimot var det inte lika kul att vakna i morse med jordens tandvärk.. hatar tanvärk har kännt av det ett tag nu och jag har inte tid försen den 8e, vilket är om en vecka... Men tandvärken kan verkligen dra ner humöret geom att gå och ha ont i hela munnen, usch jag mailade i alla fall min tandläkare om att dem skulle ringa mig om de skulle bli nån tid över så nu hoppas jag att massa folk skiter i att gå till tandis så jag kan få en tid NUU.

Nu ska jag släng mig i soffan med en iprem så att värken går över, sen ska jag sadla om till svttisbyxor o ge mig ut på en power promenad, jag bad mitt hjärta att ladda ner en massa pumpmusik till min nya mp3 så de ska bli intressant o se om de finns några sådana låtar på hans dator som jag kan försöka få in  in i den lilla musiklådan.

Nu ska jag leta reda på lite pepp kort såg att många viktkämpare hade lagt ut de.


För ca 20-35 kilo sedan!!














Sen kom kilona 1 efter 1 tills man helt enkelt såg (ser) ut så här..









men snart så.. då är de en fräschare sara som kommer entra denna värld inte bara på de yttre men oxå på det innre.
kram kram på er alla läsare så kul att ni följer mig!

Kommentarer
Postat av: Thean

Ja visst är det konstigt hur kilona bara kan smyga sig på en sådär utan att man märker det förrän det är försent ;-)



Hade en diskussion med mig själv för några dagar sedan, gick igenom garderoben för att se om jag hade några gamla, mindre kläder och hittade på mina 2 favoritbyxor som var sååå sköna och som jag gav bort till sambon när jag "växt ur dem" när jag såg dem tänkte jag, hur dum får man vara egentligen? Varför ger man bort ett par favoritbyxor när man inte kommer i dem mer? Varför kämpar man sig inte i dem på en gång istället? Varför vänta tills man har 40kg extra att ta bort? Ja du den mänskliga hjärnan äro konstig ibland :-)



Du frågade hur jag märkte skillnader på viktnedgången, jag orkar mer, kläderna sitter till en början bättre men sen tappar man dem ler mår 1000ggr bättre både mentalt och fysiskt.



Kämpa på du är ju jätteduktig!



Kram!

2008-10-02 @ 23:45:06
URL: http://thean.bloggsite.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0