Mitt första gruppmöte.

Hej på er.

Vilken dag den har verkligen varit full i dag.

Hade i alla fall mitt gruppmöte i dag, det var jättekul att få se alla de andra vikt kämparna och dem verkade super trevliga så jag ser i fram i mot att få tillbringa måndagskvällar med dem och en supertrevlig ledare.
Vi var ett par som hade hållt på lite mer än 1 vecka så de blev en hel del frågor till oss från de som ännu inte startat.

Det som var extra peppande för oss alla var att 2 män de 2 enda männen i gruppen hade redan förlorat 7,5 kilo på bara 10 dagar vilket jag tror var en stor motivation pepp till oss alla.
Jag har ju fortfarande inte vägt mig och kommer inte att göra de försen de har gått en månad.
Jag mäter mig och det kommer jag nog göra var 14 dag ca.

I morgon ska jag vara barnvakt så det blir att gå upp tiiidigt, sen ska jag i väg på ett möte och sen ska jag nog ge mig ut på en lååång promenad med Ragge älskar verkligen att promenera de är så skönt att bara rensa tankarna underbart.

Jag hoppas att alla ni mår bra sov gott på er kramar sara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0