Massage o Viibb

God förmiddag på er, tänka sig att man är inne på dag 5 redan.
I morse promenerade jag och sara till Xv, jag passade på att ta en massage medans hon gick igenom vibben efter det var det bara att sätta fart.

Jag trode nog inte vibben skulle vara så pass jobbig som den är, jobbig på ett bra sett man känner att man har gjort något med kroppen vilket är skönt en sådan känsla är exakt vad man vill ha efter att ha tränat.

Nu sitter jag och dricker min halva choklad eftersom de bara blev en halva till frukost.
Jag bara storm gillar alla som jobbar på XtraVaganza dem är så glada och peppande och hjälpsamma man blir glad av att komma dit så det är ju ett stort plus.

Men nu ska jag försöka fixa till lite här hemma sen är de massa ärenden som ska göras måste verkligen fixa mitt legg nu.

Och självklart kommer bilder från dagens vibb..
Men det får bli senare då usb kabeln till kameran är på äventyr, den kanske drog med sig mitt legg eftersom jag inte hittar de heller.. SARA ORDNING!!

Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Lillis

Ja, vibba är riktigt skönt. Alldeles lagom jobbigt! :)

2008-10-01 @ 12:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0