Måndags kväll.

Hej på er.

i dag har inte varit min bästa dag genom tiderna direkt.
Har kännt mig ganska down av olika anledningar vilket resulterade i en tripp till sjukan, allt var i sin ordning så det var ju skönt..
Så i kväll har jag bara tagit de lugnt kört lite mental träning och nu känner jag mig både lugnare piggare och tillbaka.
 i bland är det skönt att få saker och ting uppkollade så slipper man oroa sig och det har jag gjort nu.

Valde att stanna hemma i dag fast det var grupp på xtra behövde vila mig lite.. men jag saknade gänget och är super nyfiken på hur allt gått för dem.
Snart är de min första vägning.. jag är så nyfiken snart att jag spricker.. iofs har jag ju sagt att så länge jag är 3 siffrig vill jag inte veta.. eftersom de är för mig ovissentligt att ha koll då haha.

Fick veta i dag att Tv kommer till gruppen den 24e Novoch filmar nått inslag därifrån, jag hoppas min grupp tycker det ska bli kul :)
Sen fick jag även veta att de är tv den 28 November lite uppföljning antar jag.. så nu gäller de att ligga i med tränningen.. man vill ju se lite slankare ut i alla fall haha.

Mina mått ja dem ska jag nog ta och lägga upp, men eftersom lampan gått här inne i datarummet får debli i morgon.. tänkte även lägga upp mitt kollage över min målbild.. de var lite kul att klippa o klistra ch jag blev stolt över resultatet.

Nu ringer mamma..


Kommentarer
Postat av: Soulsister

Va skönt att allt va bra med dig o hoppas att du mår bättre idag. Ha en härlig tisdag



/Katarina

2008-10-21 @ 05:42:39
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Ella

skönt att höra att allt var i sin ordning. och du behöver inte oroa dig för att det inte kommer att synas i teve. På bilden från Ullared ser du ju jättesmal ut i ansiktet. Sköt om dig och Kram från oss / Ella & Eskil

2008-10-21 @ 07:33:17
Postat av: Sara

Ella vad du är gullig, måste ju ses snart..

2008-10-21 @ 10:44:37
URL: http://xtrasaravaganza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0