Måndag

Halloj på er.

nu är jag hemkommen dels efter en promenad med Ragnar men oxå en massa förmiddags mys med mina fina grannar på gården.

I dag måste jag at itu med massa saker, planerna var att träna på förmiddagen men jag har så sjukt mycket att stå i idag, så de får antingen bli i morgon eller innan gruppträffen i kväll.
Jag har ju som sagt bestämt att de ska tränas 2-3 ggr i veckan och de kan ju inte rubbas!!

Usch förresten vad alla är sjuka nu.. jäkla influensa min näsa börjar rinna men det är ingen fara i taket ännu, läste ju en artikel att Omega 3 är de bästa mot förkylning så vem vet jag kanske klarar mig undan skiten.

Ne ni nu måste jag ta tag i allt ner till banken framför allt, sen har jag lovat fisen att köpa en traktor till henne.. hon är nämligen sjuk ögoninflammation och snorig.. min lilla skrutta.

Förhoppningsviss så kommer min mobil i veckan eftersom den är på lagning.. längtar!!
har ju inte ett enda nr till någon eller kamera..!!

Kram så länge.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0