Kvällstime.

Go kväll på er!

I dag har jag verkligen legat i med att inte bar storstäda rensa och kasta en massa skit i gästrummet utan jaghar oxå möblerat om lite och trixat och styrt var nu min energie kommer i från de vet jag inte haha, dessutom så har jag nyss kommit hem efter en runda med Ragnar.

Dag 15 i dag och det går som på dans..

I kväll har jag spenderat tiden i soffan ensam hjärtat är på Harrys och har käkat med sina grabbkompisar och dricker öl.. han njuter nog av att kunna muffa i sig lite nu.. de blir ju inte så mycket av den varan här hemma längre vilket jag anser känns förbannat skönt.

Sedan tränningen i fredags längtar jag tillbaka.. hoppas bara på att klara av längre på crossen jag var helt död efter en kvart, samtidigt stod de en annan tjej på den brevid som kör en timme 3 ggr i veckan hmm 1 TIMME nåväll där är jag med om ett tag haha.

I morgon är de kalas, då blir det capputccino (kan fortfarande inte stava till de) istället för fika eller vad de nu bjuds på.. bara de inte är smörgåstårta haha.. för camillas smörgåstårtor är så jäääkla goda så dem vill vi inte se iofs så är de nog cammens pappa som gör dem men hursomhelst dem får de inte bjuda på haha.
Ska bli mysigt att träffa min fina familj igen förra Söndagen var det ju min lillesyster som fyllde (massa kalas nu).
Tänka sig första gången jag vaknar efter ett kalas och kommer vara smalare.. Lite kul att tänka så när man tackar nej till frestelser och gott gott.

Mätte mig förut började faktiskt nästan böla (posetivt böl)haha men jag kanske mätte fel första gången.. (vågar väll inte tro på de).
Om 2 veckor är de vägning shiiit jag kommer vara så nervös.
Jag har i alla fall bestämmt mig att inte titta föränn jag är en tvåa (tvåsiffrig), tills dess får dem hålla de hemligt.
Så jag är ledsen men mina resultat siffror får vänta lite.

De enda negativa är att jag tycker BH:n sitter lösare i kupan, de är INTE BRA.. inet mina tuttar snälla dem kan väll få vara kvar haha.

Jag hoppas att ni alla inte glömmer tävlingen!
Den gäller för alla som vill gå på Xtravaganzas viktprogram här i Norrköping.
För er andra som följer min blogg och hoppas på lite tävlingar som gynnar er oxå kan jag bara säga de kommer.
Ni är så pass stöttande gulliga och fina tack för alla kommentarer och mail.

Många kramar från mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0