Kvälls snack.

Go kväll på er.

I dag har varit en tuff dag.
Vaknade och styrde med lite allt möjligt innan de var dags för långpromenaden till tandis.
Blev måttligt irriterad när han sa att de inte var nått fel på den tanden jag verkligen känner jag har ont i "de kan vara en nerv som dör eller håller på att bli frisk" .

Och min visdomstand drog han inte heller ut, men de han gjorde var att sätta dit en lagning på en provisorisk lagning.. blev så arg.
Men men ingen inflamation eller nått annat var de så de var ju skönt.
Nu är de en månad till nästa besök.

Promenaden dit gock super snabbt och segt fan mina benmuskler är så svaga tror jag.. och eftersom jag var lite sen fick jag ju spring gå, vilket resulterade i att jag var genomsvett när jag kom fram byxerna satt som kletade på min kropp sexigt värre, men de är ju posetivt att jag har fått min motion som jag måste ha.

I morgon hoppas jag på tränning, får se lite hur jag mår, hjärtat känner av lite seghet och han blir aldrig sjuk.. så de kanske ligger nått i oss fy hemsk tanke.
Kan inte bli sjuk nu jag ska ju ha en killer body väldigt snart så då kan man inte ligga still.

Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Sara

Men ska inte tandläkaren kunna se om en nerv är död eller håller på att friskna till?

Jag vet att de vägrar dra ut visdoms tänder! Jag hade skit ont i en visdoms tand, eftersom den var frisk och hade inga hål så ville hon inte dra ut den. Jag gick till en annan tandläkare och han slipade faktiskt ner tanden lite och genast så släppte verken! Hoppas att smärtan i din tand försvinner snart så att du helt kan koncentrera dig på ditt nya liv.



Sköt om dig!

2008-10-08 @ 22:06:12
URL: http://seproo.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0