KALLT

Godmorgon/förmiddag på er.

Vilken dag, kom just in och kan bara säga er detta satan vad kallt de är.. jag burrar ihjäl haha.
Har fortfarande mössa på mig.
Satt ute en stund och pratade med min granne oh även xtraV kompis erika, de blev en hel del "mina mål" prat, vi sa det att vi ska fira med champange när vi nått våra mål.. och det ska bli nice.
Vi kan ju samla alla xtrabloggare på en jag har kommit i mål fest!!
Det vorre väll nått.

Jag har inte tränat denna vecka alls pga förkylning fan vad jag vill komma igång vill ju ta 8 kilo denna månad så snälla kropp bli 100 nu så jag kan börja igen.
Nästa vecka ser jag mig själv på gymmet haha :)

i natt skulle de visst bli snöstorm här i stan, hmm kul!
Kanske vore en ide att inhandla en vinterjacka trots allt jag har ju faktiskt ingen och jag tänkte att det kanske är onödigt att handla.

Julafton outfiten är  är redan klar jag ska ha på mig svarta stuprörs jeans och en svart korsettskjorta som john köpte till mig i LA älskar den och längtar tills jag kan ha den.
Så den outfiten är mitt mål.
Så kära läsare kommer jag i kläderna så ser ni den bilden på Julafton med mina smalstövlar (som jag nu kallar dem).

Ne kära läsare nu ska jag styra lite här hemma sen ska jag ta en prommis med min lille ragge som förtillfället är hos syster och leker med leija (katten och älskarinnan haha).

kram på er i kylan.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Idag var det kallt! Såpass kallt att min stegräknare dog s

2008-10-30 @ 12:18:49
URL: http://edomopedosmorsa.blogg.se/
Postat av: Emma

Hm, ville bara råda dig till att inte bli helt knäckt om du inte kan komma i sådana stövlar; jag har några gravkilo för mkt kring magen, men i övrigt "normal" o jag har aldrig kunna ha sådana stövlar! Mina vader är helt enkelt inte skapta för den sortens skor..



men grattis till viktminskningen! :)

2008-10-30 @ 16:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0