Kalas i dag.

Nu sitter jag nästan färdig inför Bellas kalas.
Ska bli intressant och se om man blir frestad eller inte :)
Första kalaset sen jag började xv, de stör mig inte alls att gå på kalas jag ser bara min egen målbild när jag är färdig med detta.

Jag har packat ner en kyckling soppa och en choklad, så jag tänkte ta halva chokladen i kaffet och sen halva kycklingen brevid eller när hungern smyger sig på.
Sen så har jag en halva kyckling och en halva choklad till kvällen vilket är perfekt eftersom John är ledig i morgon så det kan bli en uppesittar kväll i dag och då vill man ju undvika hungern.

Just de ja mina mått osv lägger in dem unde närsta inlägg så blir dem sparade katgorin vikt och mått.

Just de ja!!!
Jag mötte mina underbara Grannar Roger Och Pia, dem sa jag citerar: Sara de syns nu i ditt ansikte!!
Jag blev så jäkla glad oavsett om de syns eller inte så ökar ett sånt ord motivation och lyckorus sprids de är så skööönt oavsett att det bara är dag 9e och det kanske inte syns.
Jag har ju inte vägt mig jag har bestä,t med mig själv nu att jag ska inte titta på vågen föränn jag är 2 siffrig igen och hur lång tid de tar de återstår att se.

Just de ja lägger in mina mått!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0