Jag har.. (Snodde testet från malles sida)

Jag har i mitt liv:
(x) Rökt
(x) Snusat
( x) Drogat (provat vilket var de dummaste jag gjort)
(x) Druckit så mycket att jag spytt.
( ) Stulit en bil.
(x ) Hånglat med samma kön
(x) Sovit i samma säng med samma kön
(x) Varit kär
(x) Haft sex senaste månaden
( x) Snattat
(x) Blivit påkommen av någon när jag har haft sex
( ) Blivit arresterad
(x ) Gått på en blind date
(x) Ljugit för en vän
(x) Skolkat
( ) Sett någon dö
(x ) Varit utomlands
(x) Flygit flygplan
(x ) Gått vilse
( x) Varit nära på att dö/skada dig riktigt illa
(x) Gråtit dig till sömns
(x) Lekt tjuv och polis
(x) Sjungit karaoke
( x) Gjort något som du lovat dig själv aldrig göra
(x) Busringt
(x) Skrattat så mycket att någon dryck kommit ut ur näsan
(x) Fångat en snöflinga på tungan
(x ) Dansat i regn
(x) Skrivit till Jultomten
( x) Sett solen gå upp med någon du tyckt om
(x) Blåst såpbubblor
(x) Grillat på en strand
( x) Åkt inlines
(x) Åkt skidor
(x) Åkt skridskor
( ) Åkt snowboard
( ) Kännt dig som ett reklamavbrått
(x) Genomgått en operation
( ) Varit förälskad i en lärare
( ) Haft sex med min lärare
( ) Sett en del av mig själv brinna
(x ) Ätit sushi
(x) Legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(x) Gjort en snöängel
( ) Haft ett te-party
(x) Byggt ett sandslott
(x) Hoppat i en vattenpöl
(x) Hoppat i en lövhög
( x) Somnat i skolan/på jobbet
( ) Använt ett falskt id
(x) Tittat på en solnedgång
( ) Varit med i en jordbävning
(x) Rört en orm
(x) Sovit under stjärnorna
(x) Blivit kittlad
( ) Blivit kittlad så du spytt
(x ) Blivit bestulen
(x) Blivit missförstådd
(x) Vunnit i en tävling
(x) Gått mot rött
( ) Blivit avstängd från skolan
( ) Varit i en bilolycka
(x) Haft kramp
(x ) Ätit ett helt glasspaket på en natt
( x) Hatat mitt utseende
(x ) Varit vittne till ett brott
(x) Gått barfota i leran och pressat leran mellan tårna
(x) Skrivit ett kärleksbrev
(x) Fått en önskan inslagen
( ) Haft sex med ett djur
( ) Smakat torrfoder för ett djur
( x) Sagt till en främling att jag älskar honom/henne
( x) Pussat en spegel
(x) Sjungit i duschen
(x) Drömt att jag gift mig med någon
( ) Slickat på en lyktstolpe på vintern
(x) Suttit på ett tak
(x ) Skrikit så att jag inte fått luft
(x) Pratat i telefon i mer än 4 timmar
(x) Stannat uppe hela natten
(x ) Inte duschat på en vecka
(x) Plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
(x) Klättrat i träd
(x) Haft en koja
( ) Blivit puttad i en pool med kläderna på
( ) Brutit någon kroppsdel
( ) Fångat en fjäril
(x ) Fuskat på ett prov
(x) Glömt någons namn
(x) Sovit naken
(x) Tatuerat mig
( x) Piercat mig på annat ställe än öronen


Kommentarer
Postat av: Linda

Hmmm... var det inte en lärarkanditat som hette Conny? :)

2008-10-30 @ 19:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0