ingen vila och ro.

Halloj igen.
Nu har klockan snart kommit fram till 23,00 slaget.
Jag lyckades aldrig somna eller vila för de blev full rulle med rastning av ragge sen blev jag pigg igen.

Hoppas på att ha lite tränningsvärk i morgon (tycker man ska ha de haha).

I morgon ska jag försöka mig på stan och leta efter Födelsedags present till Camilla, min svägerska som fyller har lite ideer får se om jag hittar nått.
Hjärtat ska ut och käka och ta en öl i morrn kväll med kompisar och jag har tvättstugan superkul.

Nu ska jag i alla fall sova passar på att säga godnatt.
kram


Kommentarer
Postat av: Marlene

Hej! Vad kul att hitta någon som är lika "gammal" som jag som äter efter xtravaganza. Kämpa på, det här fixar vi! MVH Marlene

2008-10-11 @ 10:42:25
URL: http://www.mallessida.blogspot.com
Postat av: Bollen

Jag bor ju i finspång och där finns inget viktcenter, men det finns en xtravaganza viktklubb på gymmet Aktiv Hälsocenter. Personalen där har fått utbilda sig hos Xtravaganza och jag tycker de är jättebra och duktiga. Vart går du då? Kramar

2008-10-11 @ 18:40:21
URL: http://xtravaganzabollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0