Hemkommen

Nu är jag hemkommen från dagens tränning, blev en extra promenad efter oxå vilket var väldigt skönt. Inhandlade mina nya soppor eller soppor o soppor, det blev mest choklad shakes, efter gårdagens choklad shake upplevelse blev jag lyrisk, fanns de nått jag älskade  under min period som Mc donalds arbetare så var det just Choklad milkshake och att sen få till xv chokladen till en mycket liknande smak var så jäkla underbart haha..
Så de blev en hel del av dem!!

Jag känner verkligen i mina ben i dag, de har vatt fullt ös med långa promenader och lite vibb, försöker ta det lugnt med vibben eftersom jag fortfarande efter kan känna lite i min mage!

Ska nog snart gå på lite styrke för att få lite variation i träningen så kroppen får smaka på allt de där nya som kommer vara en daglig rutin för den i fortsatta livet.

Ne mina vänner nu ska jag försöka att diska upp lite dricka upp min kaffe/capputcino och sen slappa lite framför tv:n tror jag, iofs skriker golvet efter att få moppas men jag vet inte om jag orkar med de i dag haha.

Ha de så bra kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0