Härliga Lördag

Dag 22.

Oj vad tiden rinner i väg..

Det är ju faktiskt snart jul, jag har fortfarande inte inhandlat vinterjacka till mig själv eftersom de känns som om den kommer vara alldeles för stor sen.. Hur gör ni andra med vinterkläder haha.??

Tänkte jag skulle kolla lite hemma hos mina kära föräldrar om dem har lite sparade jackor från oss tjejer i familjen därimot skriker mina fötter efter ett par nya stövlar så jag tänkte jag skulle ner och se om jag hittar några snygga sådana..

I dag har jag tvättstugan hela dagen och kvällen.. sak bli skönt att få ta hand om hemmet lite en dag som denna samt att de är en ny mäta min kropp vecka.. vilket är skitkul haha.

Håller på att fixa med min målbilds uppgift, de var svårare än jag trode de skulle vara att få ner de på papper hur har de gått med era?'

Nu skrev sara att hon vill ta en smoke och ragnar vill ut så jag kommer in senare.


Kommentarer
Postat av: Soulsister

Jag avvaktar att handla nya kläder över lag. Jag använder det jag har och när jag nått -10 kg ska jag byta ut byxor och en del toppar.

2008-10-18 @ 13:41:15
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Anette i gruppan

Ja det är svårt med jacka, jag köpte en ny för 1000kr förra vintern och den kommer ju hänga när det blir dags :(

Jag tycker oxå det är svårt med målbilden :( men men :)

Ha en skön lördag!

Kram

2008-10-18 @ 16:17:00
Postat av: Louise

Hur länge har du tänkt gå på helfart?

Duktig är du!

2008-10-18 @ 18:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0