Hälsomässan

Hallå på er.!!

Nu är jag hemkommen och har sovit ett par timmar i soffan.
Var helt slut efter Hälsomässan, det var riktigt kul, iofs så blev de inte så mycket prata för min del man sto mest och hoppades på att folk hade frågor, men hälsokonsulterna skötte de fin fint.. dem är ju så härliga allihoppa.
Folk mumsade av den goda maten som bjöds från xtralätt´s kokbok.. och jag säger bra de fy satan så gott det såg ut.
Jag ska verkligen tilllaga en hel del därifrån kan jag lugnt säga!!

I övrigt så var de mycket folk många säljare som stod på plats och erbjöd många reducerade priser på en massa hälsokost och en hel del annat som massage appareter (alltså rygg o nacke)

Var på ett seminarie med Marlena Ivarsson det var jätteintressant allt stämmer verkligen in som hon pratade om.

I morgon är de igen, och jag hoppas att så många av er som möjligt passar på att komma för de är superkul.. Mycket smakprov, många tester man får gratis massage och fotbehandlingar och massa annat och en hel del rabbater på skönhetstävlingar.

Och sen kan man faktiskt vinna från xtravaganza ett viktprogram eller presentkort så med andra ord så lönar de sig att gå!

Lite bilder så klart.

'
Här står hälsokonsulterna och förbereder maten som bjuds


Så här stel såg jag ut i dag.


Skit härlig tjej en av xtravaganzas hälsokonsulter linnea


Min coatch Anette är alltid glad. :)

Kommentarer
Postat av: Soulsister

Låter som du haft en toppendag! Önskar vi haft en sådan mässa i Malmö....



/Katarina

2008-10-25 @ 21:19:10
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Linnea Larsson

Ha ha ha!! jag är med på bild=)

kram Linnea=)

2008-10-28 @ 22:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0