Godmorgon på er.

Hej hopp.

I går blev de inte mycket bloggande, jag hade kvalitets tid med mitt hjärta.. de måste man ha i bland låg och tittade på film en sån fruktansvärrt bra film, Taken hette den.
Väl rekomenderad.

Ullared blir inställt för min del med sorg i hjärtat haha.
Min svägerska kunde inte de datumet som var tänkt från början så dem skulle ta de i morgon och då känner min plånbok att den inte riktigt är redo för shooping men men John lovade mig en resa senare.

Nu sitter min köra granne på msn och vill ha ut mig på en smoke, så de känns som om de är de jag ska göra passar på att rasta Ragge..
Kommer in sen och skriver mera,

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Lillis

Jag pratade med syrran häromdan att jag var intresserad av den där Taken men vi trodde inte att den fanns att få tag på men då vet vi det nu. Thanx. Då får det bli den nästa gång. :)Ullared finns alltid kvar. ;) Duktig du är med allt förresten! :)

2008-10-15 @ 12:58:55
Postat av: Lillis

Taken var jättebra! Vi såg den igår! :)

2008-10-16 @ 14:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0