God morgon på er.

Kaffet står óch puttar i köket och jag sitter här och längtar efter min kaffe drink som jag numera kallar de, varför använda så tråkiga ord som pulver Ne de ordet gillar vi inte haha.

I dag fyller min söta lilla syster år ska bli skönt att träffa hela min fina galna familj i dag kommer vara slut efter den här dagen haha.
Ska nog ta med mig en extra påse med choklad så får dem se vad jag dricker och hur jag upplever det, kan inte fatta att jag redan är inne i dag 9e.
Vart har tiden tagit vägen?

Det spöar ute i dag känns inet så lockande att ta sig ut i regnet men måste man så måste man dessutom har ragge fått en ny regn jacka som han är super fin i de sägs ju att det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder.

Ne mina vänner nu ska jag dricka min kaffedrink, sen ska jag väll ta och lägga upp lite mått osv så ni vet starten på allt :)

Kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0