God morgon!!

I dag är de enm riktigt seg Sara som skriver, gick in och kollade och såg fina kommenatarer tack de betyder så mycket :)

I dag är det dag 21 jag kan inte fatta de själv ännu att det gått så långt nästan hela oktober är ju passerad och den 26 är de 1 månad sen jag startade.

Jag är en riktig bloggläsare när det kommer till er andra xtravaganzare, ni anar inte hur ni inspirerar mig!!
Genom att läsa eran resa känner jag mig mycket mera motiverad och stak till att fixa min, och det känns otroligt kul att höra att man  själv inspirerar andra så det är jag jätte glad för, de är ju lite meningen med bloggen oxå.

Trots att det var en tuff dag i går när det gäller frestelser så mår jag så enormt mycket bättre i dag när det kommer till karaktär.. jag har äntligen fattat att jag behöver inte smälla i mig saker jag kan avstå.
Men framför allt det är inte det att jag INTE FÅR äta det där, utan så att jag VÄLJER ATT INTE äta de där, och jag kan säga er det att det är så underbart att jag är så stark redan nu att inse de endast 3 veckor in.

Sen tänkte jag dra lite om Tävlingen om 1400:- på xtravaganza i norrköping.
Glöm inte att skicka in era svar och motivering de är lite drygt 2 veckor kvar sprid ut ordet :)


Nu ska jag städa upp lite här hemma, slå in lite paket osv.
Hade planerat att träna i dag men jag vet inte om min kropp orkar de efter gårdagen känner mig mör oh så i dag men det hinner ju ändras för jag måste ändå ner och fylla på mitt soppförråd.

kram på er så länge.
Och tack för att ni finns :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad fyndade det på Ullared?

Jag kom på massvis med saker som jag köpte när jag nyligen var där. Tränings topp, tränings BH och en superbra vattenflaska synd bara att jag inte köpte fler. Jag har en hemma och en som jag tar med mig på träningen men jag skulle haft en på jobbet.

Vad duktig du har varit nu är det inte långt kvar. Visst går tiden fort?

2008-10-17 @ 10:58:21
URL: http://seproo.bloggsida.se/
Postat av: Linda

Hej!

Vad kul att Ullared blev av i alla fall! Skönt att få åka iväg en sväng från vardagen.

Du är så himla stark och motiverad när det gäller maten. Jag är väldigt imponerad! :) Det här programet verkar så himla rätt för dig.

Love you! Kram!

2008-10-17 @ 11:34:28
Postat av: Lena

Det där med att man väljer att inte äta är så himla bra. Säger man till sig själv att man inte får, så blir det plötsligt så himla lockande. Men väljer man så försvinner lockelsen. Jag försöker upprepa detta som ett mantra, så att det sitter fast när det är dags att börja äta. Visst är bloggen ett underbart medium? Jag fattar inte att jag redan har skrivit 100 (101 faktiskt) inlägg, jag började ju den 14 augusti. 101 inlägg på drygt 60 dagar. Kanske jag skriver FÖR mycket? Hm.

2008-10-17 @ 15:34:58
URL: http://zitalena.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0