Fredags yra.

Yra de är ett sant ord..
Usch jag hatar att vara yr haha.. och de är jag!

Tog nyss en promenad med Ragge och ska snart hoppa upp i soffan och se nån komedi, trött som få är jag köpte soppor i dag laddade upp med 2 veckors ranson så har man de redan avklarat blev som vanligt mest choklad.

Hur har ni det xtravaganzare med yrsel och så, jag tycker de är skit obehagligt haha men men de är la bara att stå ut, dessutom förfryser jag om fötterna.
Jag antar att min kropp är lite ur balans efter allt de jobbiga och oron jag haft den senaste veckan.

I morgon är det hälsomässan!
Ska dit kl 12,00 ska bli kul ska nån av mina läsare dit?

4 veckor i morgon gud vad tiden springer i väg snart är det till o med jul.

Ne ni skulle bara passa på att uppdatera mig, ny mätning i morgon lovar att lägga upp resultaten då.

Kram på er så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0