Färska frallor luktar det i hela lägenheten

Go kväller igen haha.

har just diskat upp.. älskar att vara i köket efter att John har fixat med sin kvällsmat, han köper färska frallor sen lägger han dem i ugnen.. sen luktar de nybakta frallor i hela lägenheten.. man blir lite mätt av doften de är som att unna sig fast vakna dagen efter smalare haha.

I dag skulle vi som sagt bowla men eftersom jag var heldäckad efter att jag kom hem så blir det en film istället.. men det är ju mys det med bara få ro om varandra och mysa i soffan ;)

Jag mäte John oxå han hade gått ner 4 cm i midjan på 4 veckor, inte illa för han äter som han brukar de enda han inte gör nu är äter den mängden godis och skitmat jag fixar på kvällarna.. o vipps så är 4 cm på honom borta!
Jag har ju då 16 cm hehe.

I morrn ska jag shoppa lite saker från mässan som jag blev lite kär i, fina tyghandgjorda blommor i vitt och brunt som gör sig skitbra här hemma.
Ska fota det i morgon om jag nu inhandlar de, med min otur så är det väll slut när jag kommer.

Ne nu ska jag se om hjärtat sett klart på sopranos (hur han nu kan glo på de) sen blir det film tajmn på återseende.

Kommentarer
Postat av: Soulsister

Grattis till er båda :)

2008-10-25 @ 23:15:15
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Sara

Kan inte gå in på din sida :(

2008-10-26 @ 10:12:44
URL: http://xtrasaravaganza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0