Ett litet breakdown.

Hej på er, kände att jag behövde skriva av mig lite.. lätta mitt hjärta så att säga.

Ella var förbi på en kaffe idag supergulliga Eskil o Ella, hon hade med sig en stor höst bukett till mig jag blev så rörd och glad.

Den senaste veckan har jag verkligen inte mått så jättebra jag har haft kraftiga blödningar i 2veckor (mens) och kollade upp de i måndags de var inget fel på något mer än att jag blödde kraftigt och fick därför tabletter som skulle "torka ut de".
Resultatet av de har blivit att jag har varit väldigt matt och hängig yr och orolig.. ju yrare och svimfärdig jag blir destomera spänd och rädd blir jag vilket resulterar i att jag blir ännu mera yr.
Men nu börjar allt avta, men eftersom man har blödit, oroat o spänt sig i flera dagar så är jag hyffsat matt..
Allt som jag skulle ha gjort har jag inte gjort osv.
Jag kan bara säga de att mentala tränningen har varit guld värd.. ett sett för mig att verklinegn koppla av och relaxa.

Jag har lite ångest för att jag inte tränat sen i torsdag, men eftersom jag har hund så blir de ju promenader.. men ändå så vill man ju bara ha tillbaka energin så man kan träna ännu mera och se magen försvinna haha.

I morgon ska jag gå ner och träna lite igen.. måste bygga upp energin igen som har försvunnit efter dessa skit dagar.. sen hoppas jag på att träffa en massa gulliga xtravaganzare och få skratta lite de är då man är på topp!!
Ser så jäkla myckt fram i mot helgen och Mässan ska bli så kul.

Just de LÖRDAG ÄR DET 4 VECKOR (sen jag startade).
Det har gått så fort!
Jag är mega nyfiken på hur vikten har påverkats.. samtidigt som jag är rädd.. tankar som .. hmm tänk om måttbandet ljuger osv haha..

Kram på er allihoppa

Kommentarer
Postat av: Sara

Stackare! Vad stark du har varit som orkat fortsätta. I vanliga fall är man ju lite yr i bollen men vad ska inte du varit som hela tiden förlorat en massa blod? Vad skönt att det inte var något. Lita på måttbandet du har säkert förlorat en massa centimetrar. Ta inte ut dig som du skriver så har du iallafall fått promenader. Ta inte ut dig utan försök få kraften tillbaka!

2008-10-22 @ 20:51:13
URL: http://seproo.bloggsida.se/
Postat av: Sofia

Oj, du måste vara rädd om dig! Hoppas du mår lite bättre!

Jag tar hemskt gärna en promenad någon dag, jag är ju hemma på dagarna :)

2008-10-22 @ 21:15:43
URL: http://edomopedosmorsa.blogg.se/
Postat av: Ella

Tack för idag gumman, gott med ditt kaffe som vanligt, och blommorna är du värd, som du kämpar med din viktnedgång och för att du hjälper mig med att passa Eskil. Ta hand om dig nu och det är bara att höra av sig om du är promenadsugen någon dag. Kram

2008-10-22 @ 21:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0