En sån och en sån..

Godmorgon på er!

Lördagen är här och solen lyser unerbart.
Sitter och dricker min morgon kaffe/shake, satt uppe hela natten och kollade på The Hills i brist på annat.

Som sagt så är det lördag i dag, hjärtat och jag ska på bio ska bli skönt att sitta där utan en prassel påse, man måste ju se fördelarna med att inte äta godis :).

Snart ska jag ge mig ut på en lång promenad i det vackra höstvädret sen måste jag ner och inhandla present till min söta lilla syster som fyller i morgon, vet dock inte alls vad jag ska köpa men men kom med ideer vad köper man till en 21 årig gravid soon to be en 2 barns mamma som älskar rosa och som önskade sig cola i julklapp?

Ne nu ska jag njuta av min kaffe och läsa morgontidningen.

Bella 1 dag kvar tills din födelsedag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0