Den utan ångest!

Måste ju bara berätta om gårdagen.
Vi hade idolkväll hos syster eftersom jag var barnvakt åt lilla olivia.
Hungrig och trött var jag och bestämde mig för kycklingsoppan, jimmy och John beställde kebabrulle gott för dem :)
I alla fall satt vi och åt kycklingsoppan smakade bra mycket godare när man kände sig nöjd över att inte äta den där kalorirullen.

I alla fall så var kvällen slut och vi gick hem, när vi skulle lägga oss kläcker älskling ut sig "usch vad jag ångrar att jag åt den där rullen jaghade ju tänkt att dra ner på maten"
Brevid låg jag där helnöjd över att vara den utan ångest över att ha tryckt i mig en massa kalorier som skapar bilringar.

Vilken underbar känsla satan så bra jag är!






Kommentarer
Postat av: Linda

Gu`vad du är duktig!! Är så stolt över dig! :)

Det verkar som om det går riktigt bra för dig!



Puss o Kram!

2008-10-02 @ 13:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0