Avslappning!

Hej på er denna underbara kväll.
Jag har kännt mig lite seg hela dagen frusen och lite småyr skallevärk.
Men det hade sina "tjej" orsaker och nu är jag pigg igen.

Har suttit ute med Nora och Sara och pratat ätstörningar trevligt samtalsämne denna Lördag (inte) men det är alltid intressant ämne att diskutera.

Sara satt med ett glas rött och jag värmde en mugg med choklad shake, vad är de med tjejer och choklad speciella tider på månaden?

Hursomhelst så känner jag mig mycket bättre nu, låg och vilade tillsammans med Idealviktsträningen som är en del av xtravaganzas sätt att arbeta i kampen mot bättre viktnedgång och fortsatt  lära mot ett bättre synsett till mat och på hälsa och sig själv..
Älskar verkligen muskulära avslappningen har tidigare erfarenhet av det så för mig hamnade jag rätt snabbt in i de, och jag kan verkligen säga de att det är så otroligt givande för kroppen.
Man märker verkligen skillnaden, speciellt på en människa som jag som har så fruktansvärt svårt att slappna av.
Jag ser i fram i mot att lära mig resterande övningar och tanke sett framåt i tiden?
Har nån av er andra Xv läsare några bra erfarenheter av de som ni vill dela med er tycker det är så kul att veta hur de man själv går igenom är för andra.

Men nu ska jag ta och vaska av mig och sätta mig i soffan och se en film med John.
'
I morgon blir de morgon promenad och kalas de ser jag i fram i mot första kalaset utan en massa kalori intag, jag har chokladsoppan och kaffet och vattnet och vetskapen om ett gott samvete som kommer befinna sig när jag säger hej då och är på G hem.


Världens sötatse lilla Ragnar OBSERVERA  Johns stortå haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0