Vi ser de snöar..

Hej hopp vilken dag.

Vaknade lagom efter att Zelda kom på besök som sagt så var jag hundvakt i dag de var helmysigt dem var lugna och mysiga förutom incidenten då jag vakande och såg att hela toarullen var placerad i 10000 bitar över hela golvet, mend et var lätt uppstädad.

Det är inte så där superkul att ha hund när det regnar iskalla droppar och marken är en enda isbana.. haha!
Men det är i alla fall skönt att komma ut på promenader de ger lite healing i själen så att säga.

i går tränade jag i dag har jag en lugn och skön dag ska bara softa i kväll med tända ljus och ett lååångt varmt skumbad de förtjännar jag känns de som :)

i morgons ka hjärtat och jag ge oss ner på stan för att inhandla lite kläder som ska bäras på Lördagens bröllop.
Ska bli så himla kul att gå på bröllop mitt första, förhoppningsviss blir de andra bröllopet mitt eget haha piiik till hjärtat.

Känner att jag verkligen skulle behöva lite massage nu känner mig stel och frusen i ryggen.. kan bero på den bitande kylan ute som gör att man spänner sig 100 gånger mera.
Inte bra :)

Nu ska jag häll aupp ett varmt bad och köra hel peeling och lite skönhetsvård så mans er pigg o fräsch ut.

Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0