Vaddå stressad?

Hej hopp..

Mit i allt styr tar jag mig en blogg paus.

Shiit alltså det är inte lätt att organisera en taco buffe för nästan 30 pers med fika och allt ensam haha.
Men men de ska bli kul.

Fick lite små panik när John ringde från jobbet och sa att han hade punka.. hur ska han nu komma hem i tid!
Men de löste sig, hans mamma kommer och hämtar honom så han bör vara hemma lagom till halv 4 gästerna kommer 4a.
Ska bli kul att träffa hela fmailje klanen haha.

Usch ja nehe om man ska ta och steka upp 6 kilo köttfärs nu då haha.. (jag skryter för alla ska se hur enormt duktig jag är) :)

Kommer ta lite bilder i dag så får ni se hur roliga vi är i våran galna familj.. (johns familj räknar jag in i min för bröllops planerna ska smidas snart)

Men kram så länge.

Kommentarer
Postat av: Malin

hejhej! Läser din blogg eftersom jag också är xtravaganzare! Det är jättekul att läsa och inspireras! Har dessutom jobbat med både din bror och syster på McD :) Imorgon börjar jag på helfart efter en tid på halvfart.. Håll tummarna för att jag fixar det!!

2008-11-29 @ 18:57:33
URL: http://epona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0