Uppe med tuppen.

Godmorgon på er
Klockan ringde 06,30 i dag skapligt seg kan jag säga..
Kokade en kopp kaffe och förberede ragge för att gå ut o kissa sen kom Zelda grannens hund förbi som ska vara här under förmiddagen.
Ragge är super mammig nu så fort jag myser med zelda piper och hoppar upp på mig och svansar efter mig konstant haha hundar är bra allt konstiga.

Hursomhelst så har jag fullspäckat schema i dag med tvättstuga nu på morgonen hundpromenader sen träna sen streatch lära och sen hundpromenad och sen en gammal thriller i soffan med hjärtat i kväll haha.

I går bakade jag igen fattar igentligen inte var min energie kommer i från de blev 2 sorters olika bullar och frallor.
Bakar gör jag för att John snart fyller år sen tycker jag om doften här hemma och så älskar jag att baka.
Gav mig på att göra stek oxå de blev tydligen riktigt bra enligt johns bedömmande.
Så det va ju kul
Jag sa till han att han har en vecka på sig att äta allt som han vill sen blir det att börja sig på xtra lätta middagar dels för att kunna xprimentera och lära sig ett nytt sett att laga på.
För så fort som dessa veckor går så kommer man ju snart själv vara den som kan äta och då vill man ju ha lite kunskaper om bra recept.

Lillis: Claes har bra stegräknare, min räknar både steg kalorier och distans tänk på att inte ta en alldeles för "lätt" för dem har en tendens att var extremt dåliga och hoppar lite som dem vill.

Merima: Du måste komma till gymmet när jag är där snart, saknar att prata med dig juuue.

Vinnaren av tävlingen presenteras här på bloggen inom en vecka :)

Nu sak jag ner till tvätteriet och slänga in lite tvätt.. :)
Kram på er allihoppa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0