Tvätta dag.

Hej hopp..

TACK FÖR ALLA FINA KOMPLIMANGER..

Blir så jäkla glad för varenda en när man komme rin och ser att ni lämnat ett litet spår.
Det betyder så mycket sak ni veta :)

Gårdagen gick bra, dock så blev det inte som jag hade planerat när de kom till filmningen..
jag trode dem bara skulel filma lite men de var intervjuer och mera intervjuer när jag satt ner och när jag svettades på löpbandet samt när jag stod och dallra fett på vibben..
Och sen en avslutnings intervju när jag satt i massagestolen haha..
Fy satan kommer bli sjukt pinsamt att titta på sen.. jag tror jag kommer avstå.

Jag lägger upp de här så kan ni skämmas tillsammans med mig sen när det visas haha.

Annars är allt fin fint..
Mycket att stå i i dag, ska ner och shoppa lite hade jag tänkt efter att jag tvättat klart och styrt här hemma.. måste inhandla lite nya kläder nu när man jobbar i klädesbutik.. helt sjukt att en tjej som jag får jobb där haha.
Man har så många fördomar kring klädesbutiker i alla fall jag, att man ska vara snygg o smal o snärt.. men se de går att se ut som en numera halvt uppblåstbra michellin gubbe haha.
Jag är så glad att det finns inte.

Chefen skulle ringa mig om mitt december schema som inte var klart i går ska bli spännande.. jag väntar med spänning om hur mycket jag får jobba.

Snart är det första Advent.. jag funderar på att ha en ny tävling faktiskt.. lotta ut en julklapp!!
Min ide nu är att köra en julpyntar tävling.. kanske att man får ta en bild på sitt ny pyntade fönster och så får man rösta på de finaste fönstret.. hmm i deerna knakar i skallen på mig.
Men jag ska komma på ett fint pris som gäller för alla oavsett vilket län man bor i.. kanske ta ett presentkort på nån gym affär haha.

Nu sak jag ta och dricka upp mitt kaffe sen söla mig ner till tvättstugan för att slänga i ett par maskar..

Kram på er så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0