Trött tröttare tröttast

¨Hej på er.

I dag var jag uppe med tuppen befann mig på tränningen 08,00 körde lite cykel och gåband..

Sen prommis hem drack kaffe rastade ragge höll på att kollapsa av trötthet sen somnade vaknade mådde illa somnade igen vaknade av john.. lagade lite soppa och mat till hjärtat åt och nu sitter jag här.

Kollade lollos bilddagbok och hittade en sån där utmanings grejj så jag kör den i brist på annat.


SEX/KÄRLEK

1. Är du singel nu?
Nej
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? japp
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? Har redan ett seriöst
4. När hade du sex senast? Hmmm, Privata frågor besvaras ej.
5. Har du kört oskyddat nån gång? Ne jag är heliga birgitta
7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? Lämnar jag någon gör jag det för en anledning.
8. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? Ja en gång i tiden var jag riktigt hemskt svartsjuk, man lär sig av misstag.
9. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? Njea de tror jag inte.. inte vad jag minns i alla fall
10. Haft sex på fyllan? Jag är sambo o vi har festat tillsammans många gånger..
11. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? Nej
12. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? Ja
13. Sparat något från ett gammalt förhållande? Hm jaghar en byrå och nånstans tror jag jag har ett fotoalbum om inte de är borta dvs.
14. Somnat gråtande pga kärleken? O guud ja. haha
15. Varit på en blind date? Haha jajjemen
16. Varit otrogen? nope
17. Ångrade du dig?Nope
18. Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? 4 + ett par månader
19. Har du någonsin varit kär? Japp
20. Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? Tyvärr ja

KOMPISAR

1. Har du nån bästa vän?
japp.
2. Är du ofta med dina vänner?
Njea de händer.
3. Vad brukar ni hitta på?
Film, fest, annat myys
4. Bästa minnet med nån vän? Alla upplevelser tillsammans med LInda kommer aldrig glömma nått av de
5. Säg namnet på en riktigt bra vän? Linda
6. Kan du vara dig själv med dina kompisar? Ja.
7. Har du hatat din bästa vän?
Nej
8. Litar du på din bästa vän? Ja.
10. Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? Ja.
11. Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? Ja
12. Vart bor din bästa vän? Norrköping
13. Snackar du och dina vänner mycket skit om andra?
Ne det tillhör inte vanligheten
14. Har du ljugit för någon kompis någongång? Ja
15. Har någon kompis ljugit för dig någongång? Ja
16. Ljuger du för dina vänner ofta? Nej
17. Vilken kompis var du senast med? Erika o tränade
18. Har du många kompisar i din klass? Nix eftersom jag inte går i skolan.
19. Vilka/Vem är du mest med i din klass på skolan?
20. En vän som du känt sen du var liten?
Linda, kännt henne sen 11 års ålder..

SISTA SOM

1. Du fick en puss av?
John
2. Sov med dig i samma säng? John
3. Du delade ett riktigt skratt med? Alla från i söndags
4. Du gick på bio med? Linda
6. Du gick på stan med? Lojje
7. Delade en pizza med dig? Oj de var iofs evigheter sedan jag åt pizza men de måste ha vatt med John
8. Du ringde? Mia
9. Skickade ett sms till dig? Erika
10. Du kramade? John
11. Gjorde dig lite besviken? Haha vet inte men john pga tacos :) men de är bortblåst nu haha
12. Gjorde dig mycket besviken? Vet faktiskt inte
13. Du skrev med på msn? bernta
14. Du snackade skit om? Hmm haha, kan ha vatt John.. haha min älskling.
15. Du åkte bil med? Fisen o lollo
16. Gav dig en komplimang? John antagligen..
17. Du kollade på film med?
John igen..
18. Du åt med på resturang? John minns när de var oxå 26 september dagen innan soppstarten
19. Betalade något åt dig? Min fina underbara kära mamma
20. Grät inför dig? Grät vet jag inte men bella hormon tjöt i telen när jag pratade med henne för hon inte hittade sin tröja (bella är gravid.).

BOENDE

1. Bor dina föräldrar tillsammans?
Ja
2. Om inte vem bor du mest hos?
3. Har du eget rum?
Nej
4. Egen dator? Ja
5. Egen tv? Ja
6. DVD? japp
7. Boxer? Nej
8. Internet?
Ja
9. Vilka färger går i ditt rum? Allt går i Ek, brunt beight med lite svarta inslag.
10. Har du stor golvyta? Jaa
11. Får man plats att sova fler än en i din säng? Haha jajjemen
12. Är köket stort? Ja de duger :)
13. Ismaskin? Nej
14. Micro? Ja
15. Glass i frysen just nu? Nej
16. Fler än ett badrum? Nix
17. Badkar eller dusch? Både och.
18. Tvättstuga? Ja
19. Balkong? Nix men en stor utegård.
20. Bra grannar? de finns de som är bättre än de andra

DIVERSE

1. Favoritfärg?
Svart
2. Mobiltelefon? Nokia
3. Skola och program? nada
4. Oskuld? Nej
5. Senaste filmen du såg? minns ej men en tjutfilm
6. Senaste låten du lyssnade på? Oj, tror de var cher.
7. Vad står det i ditt äldsta sms som du har kvar i inkorgen? Tja gumman hur stor är eran 3a
8. Hur många timmar har totalt pratas i din telefon? De skulle jag svara på om jag visste hur man kollade.
9. Hur många SMS har du totalt fått på din telefon? Haha shiiit massssaaa
10. Hur många SMS har du totalt skickat ifrån din telefon? Massa
11. Vad åt du till middag igår? Kycklingsoppa
12. Har du duschat idag? Japp
13. Vad var det senaste du sa till din mamma? Puuss hej, de brukar vara standar repliken vid ett avslutande samtal.
14. Vad var det senaste din mamma sa till dig?
samma.. de är så vi avslutar samtal med varandra (om hon inte spelar king).
15. Har du skolkat någongång?
JA.
16. Är du en svartsjuk person? Nix


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0