Tränat samt innebandy planer..

Hej o Hopp..
Guuuud vad skönt de var att träna nu på morgonen.. man är som en helt ny människa.
Mitt i allt tränande kom vi på den briljanta ide´n att starta upp ett Innebandy lag så nu pågår planerna för fullt att få de till verklighet.. har mailat lite ang lite frågor kring lokal osv.
De kommer bli superkul.

Så bor du i Norrköpingstrakten och vill vara med i vårat Innebandy lag så maila mig på:
[email protected]

De kommer bli succe, blandat med killar och tjejer!!

I kväll är de grupp ska bli kul så skönt att ha träningen klar så man bara kan njuta av dagen och fylla den med en massa vettiga saker haha.

Nu sa jag i alla fall ta tag i lite jobb saker inför helgen.

Ha de så bra mina vänner så hörres vi kram kram.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jaaaaa du måste vara sänd från himmelen: Jag vill spela innebandy, och har ev fler intresserade!

2008-11-10 @ 15:30:32
URL: http://edomopedosmorsa.blogg.se/
Postat av: Lillis

Jag är oxå lite intresserad. Vill gärna ha mer info framöver.

2008-11-10 @ 16:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0